dissabte, 8 de març de 2014

Obrint Pas

Tinc el blog oblidat.  I això que tinc moltes coses per explicar, cada dia més.  Hi tornaré.  O no, no ho sé.

El breu apunt d'avui és per dir que Obrint Pas són molt molt grans.  El seu concert de comiat va ser genial, emotiu, també trist...  Ho va tenir tot.

Dijous vaig anar als Matins de TV3 i vaig "aprovar" a Obrint Pas (a partir de minut 21:50, link aquí).  En un minut vaig intentar sintetitzar què és Obrint Pas per a mi: 20 anys de música, lluita, festa i reivindicació; una eina per descobrir i conèixer millor el País Valencià; per recordar la memòria de Guillem Agulló; i per tenir molt present que no podran res amb un poble unit, alegre i combatiu.

Dues cròniques del concert: la del Xavi Cervantes a l'ARA (aquí) i la de Bel Zaballa a Vilaweb, amb vídeo inclòs (aquí).

#Seguirem

1 comentari:

Miquel ha dit...

Jordi, si tens coses a dir, no t'ho callis.
Una abraçada, Salut i Independència.