dilluns, 15 d’abril de 2013

Primera crítica de "Catalunya Last Call"

He rebut la primera crítica del llibre d'una persona que no conec en profunditat (ens hem reunit quatre o cinc vegades per feina) però de la qual tinc un gran respecte personal i professional.  Em diu això:
Salvador,
Divendres em vaig comprar Catalunya Last Call i ara me l'he acabat de llegir.
És un cant a l'optimisme i gràcies pel cop de mà que dónes (doneu) als dires dels centres educatius.
M'ha agradat molt i molt la relació de totes les empreses de Catalunya que fan i exporten. No en tenia ni idea.
I també trobo genial la idea de crear una xarxa de catalans que col·laborin a l'estil jueu, ara que és l'any Espriu.
Aquesta mena de màxima jesuítica de la introducció: valentia i fortalesa, prudència i temprança, i intel·ligència i saviesa me la penso apropiar i fer-me-la meva cada dia quan em llevi per no desesperar-me. De fet la trobo més interessant que no pas aquella de: estos bueyes tenemos y con estos bueyes aramos.
Una salutació molt sincera i cordial d'un teu admirador i seguidor
CM
Rebré més crítiques, moltes d'elles potser dolentes, però aquesta ha estat la primera.  I, pel que em diu, crec que hem sabut (almenys a ell) transmetre els valors i idees que teníem quan vam decidir inventar aquest llibre.  M'ha alegrat l'inici de la setmana.

CM, gràcies pel teu email.

P.D. M'interessa molt rebre els vostres comentaris, suggeriments, crítiques... sobre "Catalunya Last Call".