dilluns, 1 d’abril de 2013

Moments de qualitat: a cop de tuit

Un dels apartats amb més èxit del blog és els "moments de qualitat".  Darrerament he escrit poc, però he recuperat tuits sobre l'Àlex i la Vinyet del darrer any.  Aquí els tens:
Àlex: 'pare, tu li vas dir 'hola monada' a la mare?' (he de fixar-me més en les pel.licules que mira...)

Lògica de l'Àlex, mentre escoltem una cançó en anglès: 'als anglesos, quan els canten una cançó en català, per ells és com si fos en anglès'

Escoltant Obrint Pas i explicant a l'Àlex i Vinyet què són els Paîsos Catalans

M'han posat multa 100€. Per a què Alex entengui quants diners són li he explicat q podria comprar 100 jocs per iPad (i ha flipat amb multa!)

L'Àlex ha descobert que la fada de les dents és la Rosa. No que la fada de les dents no existeix, sinó que la Rosa és màgica i és la fada...

Alex: 'per què les cantants són sempre guapes?'. S'accepten suggeriments per respondre

Àlex: 'per què els 'nòvios' són normalment noi i noia?'. Again, suggeriments de resposta benvinguts

Des de que tinc l'Àlex m'agraden els cotxes (!). I per això aquest matí, com cada any, Fira Auto Retro

Explicant-li a l'Àlex que Espanya està al costat de Catalunya

L'Àlex, sensible a l'economia familiar: la nova bicicleta no la comprem nosaltres, que la portin els reis

La Vinyet ens pregunta a l'Àlex i a mi quin vestit ens agrada més, li diem un, i es posa un altre. Ja és una dona! (i això que té 5 anys...)

L'Àlex ratlla els seus cotxes (de juguet) per a què s'assemblin al meu cotxe (de veritat) #AmorDeFill #AmorDePare

Avui l'Àlex i la Vinyet comencen el cole. La Vinyet serà de 'les grans dels petits' (P5), i l'Àlex em deia orgullós 'papa, faré segon!'

Anem a donar volta i Àlex diu 'em sembla q vaig massa guapo'. Dic a la Vinyet 'ets molt guapa' i respon 'ja ho sé'. Estic fent res malament?

Cada vegada que venim al Port Olímpic l'Àlex em pregunta per què hi ha palmeres a Barcelona  
Em sembla que la Vinyet mira massa la tele: s'ha enfadat amb l'Àlex i uns amics, i ha sortit cridant "m'han arruinat la vida"

Arribo a casa després d'un dia llarg, intens i productiu. L'Àlex es desperta i ve al menjador. L'acompanyo al llit i li dic dues tonteries

Resposta de l'Àlex quan li prohibeixo que jugui amb una pedra enorme al parc: 'Pare, no vols que sigui feliç?'

Aquest mati havia de treballar i m'he emportat l'Alex a la feina. Ha estat menys eficient pero molt mes divertit

La Vinyet vol anar a l'institut per anar al ball de final de curs. Crec que mira massa la tele...

'Vinyet, guapa, bona nit. Vols que et canti una cançó?'. 'No, cantes fatal'.

Avui, nit de reis, tenia l'esperança que la Vinyet anés d'hora a dormir. Però res, son les 22:00 i encara no ha acabat l'energia...

Vinyet: 'Fumar és dolent' Jo: 'Qui t'ho ha dit?' Vinyet: 'M'ho ha dit el meu cap'

La Vinyet diu que no té amics imaginaris, que són invisibles. Crec que té més sentit però que és més preocupant

Hem descobert q Vinyet ha convidat ~20 companys de classe a una festa pijama i a dormir a casa. Esperem q no vinguin tots el mateix dia...

1 comentari:

Maria Jesús Conangla ha dit...

He gaudit molt amb totes aquestes anècdotes.
Em porten vells records de quan els meus fills eren més petits. No deixa de sorprendre'ns el que pot arribar a sortir del seu caparró