dissabte, 26 de gener de 2013

Blog abandonat

Alguns de vosaltres (no gaires, tot s'ha de dir) m'heu dit que tinc el blog molt abandonat.  Hi faig una ullada... i cert, el darrer escrit és del 2012.

Tornaré, suposo. Ara escric poc perquè tinc molta feina i, sobretot, perquè estic en l'esprint final d'un llibre que estic escrivint amb l'amic David Boronat.  És a dir, les hores intempestives que abans dedicava al blog ara les dedico al llibre.  Això s'afegeix, suposo, en que ha estat un gener especialment intens per les mil històries en les que col·laboro.

Doncs això, tornaré, especialment a partir de l'1 de març (dia que el llibre, teòricament, va a impremta).

Aprofito aquest escrit per passar-te alguns links relacionats amb el Col·lectiu Emma del darrer mes: entrevistes a l'ARA, El Punt Avui i Catalunya Ràdio (amb Joan Barril i Xavier Graset).

1 comentari:

Jaume Soler ha dit...

Et trobem a faltar. Encara que no t'ho haguem dit.