dissabte, 15 de setembre de 2012

Història d'unes fotos

Dijous em van fer unes fotos per un article al New York Times.  L'article va sortir (veure aquí) però sense la  foto.  Em feia il·lusió perquè era una forma d'explicar el meu "hobby" als meus amics estrangers que llegeixen el NYT (molts ho van descobrir quan vaig sortir a la PBS fa un parell d'anys), però no va haver sort.

Vaig fer un Google de la fotògrafa (Marta Ramoneda) i em vaig quedar impressionat per les seves fotografies.  I li vaig demanar si em podia enviar alguna còpia.

Molt amable ho ha fet i les he penjat al Facebook, el que ha donat peu a força comentaris (gairebé tots d'homes, per cert).

Però els que em coneixeu ja ho sabeu: jo no sóc així, és mèrit de la fotògrafa.

Les fotos:




1 comentari:

Jaume NYC ha dit...

Molt bones totes. La que estàs assegut a l'escala és la millor!