dijous, 30 d’agost de 2012

100.000 i 120.000

Avui doble fita: el meu blog Llibertat ha superat les 100.000 visites i la web del Col·lectiu Emma les 120.000.

Recordo al principi, quan escrivia i amb una mica de sort algú em llegia... amb el vertigen que ara sento, amb 16.000 i 34.000 lectures els dos darrers mesos en el meu blog i a la web d'Emma respectivament.  Per a mi són moltes visites i, per tant, molta responsabilitat.

Gràcies de veritat als que em llegiu i als que seguiu al Col·lectiu Emma.

3 comentaris:

Carles Costa ha dit...

Moltes felicitats Salva!

Si m'ho permets, sou la nova generació d'independentistes altruistes que ens portaran a la llibertat.

Moltes gràcies per tot!

Anònim ha dit...

Salva,
Moltes mercès pel rigor i la claretat dels teus comentaris i la teva visió macroeconomica clarivident.
Sense la teva feina o la del CCN la independencia seria sencillament impossible, perquè vosaltres eu posat el rigor per demostrar el potencial de l'Estat Català i la inviabilitat de la Catalunya autonòmica.
Salutacions,
Santi Gual

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Carles i Santi, gràcies pel vostre suport!