dimecres, 11 de juliol de 2012

Laura Conejero

Fa uns dies vaig coincidir al tren amb la Laura Conejero, i vaig fer aquests dos tuits:
Al tren, al costat d'una d les meves actrius preferides, Laura Conejero (no m'he atrevit a dir-li q em va agradar molt seu paper a 'Sitges')
Per cert, Laura Conejero, guapíssima (ja està bé de només fer tuits frívols sobre la independència o l'economia!)
Això va suposar alguns comentaris on-line sobre la meva timidesa, i off-line sobre la meva frivolitat. For the record: sóc un frívol i m’agrada ser frívol, tot i que crec que ho hauria de ser més.

Carles, adjunto fotos de la Laura Conejero (no la coneix, però té excusa, viu als EUA).



Ara surt a La Riera, però miro poc la tele (i quan ho faig, em sap greu reconèixer-ho, poc sovint és TV3). Segur que ho fa molt bé.

A veure si tornem a coincidir al tren i li dic que sóc un gran fan seu, pel seu paper a “Sitges” (amb el gran Carles Sabaté) i per l'obra de teatre “El mercader de Venècia” (també fa uns quants anys).



P.D. Vaig descobrir el nom de Vinyet, que m’encanta (!), a “Sitges”.  

P.D. És més interessant parlar i escriure de la Laura Conejero que d’economia o la independència.