divendres, 27 de gener de 2012

Warren Buffett i Spanair

Sembla que són les hores finals de Spanair i m'ha vingut al cap una frase de Warren Buffett que sempre tinc molt present:
When a management team with a reputation for brilliance tackles a business with a reputation for bad economics, it is the reputation of the business that remains intact
(clicka aquí si vols llegir més frases de Warren Buffett).

Vaig escriure sobre Spainair fa tres anys (com passa el temps!) explicant entre altres el meu escepticisme amb aquesta operació per la viabilitat econòmica d'una inversió en una indústria poc rentable.  També demanava transparència sobre els diners públics invertits.

Aquesta notícia s'afegeix a la confirmació que l'estat manté el model centralitzat d'AENA (i m'ha sorprès que jo vaig denunciar-ho al Twitter el 19 de gener i a nivell mediàtic no es va destacar fins uns dies més tard).

P.D. Per cert, recordo amb molta il·lusió que arran aquest post sobre Spanair la Isabel-Helena Martí i el Ramon Carner van venir a presentar-se i saludar-me en les Terceres Jornades Generacionals que es feien a ESADE: l'inicia d'una gran amistat.

2 comentaris:

afectados spanair ha dit...

It has been created this website so that the affected can organize http://www.afectadosspanair.com

Jaume ha dit...

Fail often to succeed sooner...