dimecres, 11 de gener de 2012

Tornada a classe

Tornen les classes d'Economia de l'Empresa II a la UPF.

Estic content i un pèl atabalat.  M'encanta donar classe a la UPF, però és una enorme responsabilitat per la gran qualitat dels meus "companys" (molts d'ells, antics professors als que respecto i admiro).  M'esperen uns mesos molt intensos i amb una agenda especialment complicada, però val la pena.

M'agrada donar classes i mantenir el contacte amb els meus alumnes i ajudar-los en el que pugui.  De fet ara estic col·laborant amb el Pompeu Consulting Finance Club i estic ajudant a uns estudiants que estan intentant tirar endavant un start-up molt interessant.

Doncs això, content de tornar a classe.

2 comentaris:

Edgar B. Company ha dit...

Ànims Salva, ja saps que val la pena! A més per als estudiants ens és molt útil tenir professors com tu, que es saben posar a la nostra pell i a la vegada que tenen una àmplia experiència. Són la millor orientació.

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Èdgar, els hi haurem de preguntar als estudiants al final del curs...