dimarts, 31 de gener de 2012

“L’economia catalana l’endemà de la independencia”, gairebé dos anys després

Fa dos anys em dedicava a anar explicar la inviabilitat de la Catalunya autonòmica i la necessitat de la independència. Parlava de la triple crisi econòmica (la financera internacional, l’espanyola i la catalana), la dramàtica situació financera de la Generalitat, com la forma de garantir l’euro i les pensions era la independència, l’impossible concert econòmic, l'espoli, les retallades... El Diari de Terrassa va publicar arran una presentació meva: "Reagrupament diu que Catalunya farà fallida si no és indepedendent".

Avui he recordat que vaig penjar la presentació que feia a Slideshare i he tingut més de 5.000 visites. Crec que el temps, malauradament, m’ha donat la raó, amb el problema que estem gairebé dos anys més tard.

Aquí tens la presentació que feia quasi dos anys.
Avui hi ha hagut un acte a favor del pacte fiscal: òbviament és molt positiu tenir un ampli suport al concert econòmic, però anem camí de xocar amb un mur o que ens venguin gat per llebre. I els que em diuen que no, que s'arribarà fins al final, que comencin a explicar què vol dir arribar fins el final.