divendres, 23 de desembre de 2011

Rosses de mentida

A mi m’agraden les morenes però la Rosa creu que m’agraden les rosses.  I fa poc, igual per desmuntar-me el mite de les rosses, em va explicar que la majoria de rosses són tenyides.

“Va, què dius!”.  “Sí, fixa’t en les celles, si les tenen morenes vol dir que el seu ros és tenyit”. I últimament m’hi fixo i cert, la majoria de rosses ho són de mentida.

Espero no haver trencat cap mite ni haver creat noves desil.lusions.  Igual m’hauria d’haver esperat a després de festes i, ja que sabem que els reis són els pares, almenys seguir pensant que totes les rosses són de veritat.

P.D. Igual tots sou molt llestos i això ja ho sabíeu. Millor per vosaltres, jo moltes coses no les sé si no me les expliquen...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No necessàriament les celles són també rosses, això només passa amb el ros nòrdic que és pla (tot igual). Les ros centreuropeu té diversos tons des del pel roig, cobrís, castany clar, a ros de diverses intensitats (en un mateix cap, vull dir) i varien en funció de l'època de l'any, la exposició al sol i l'edat (es va enfosquint amb els anys).

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Ostres, quina sofisticació! Ja m'hi fixaré...