dijous, 1 de setembre de 2011

Fer-se gran: moments en els que m'he adonat que això passava

Llegia el post “Senyals inequívocs del pas del temps” de l’Artemisa en el seu genial blog “Sex and the Barcelona city” i m’han vingut al cap els tres moments en que m’he adonat que m’he fet gran.

El primer va ser amb 21 anys, quan vaig anar a viure i treballar a Madrid: de sobte (pam!) era més gran que les joves promeses del Barça. També va ser un xoc que quan portava americana i corbata algunes noies no gaire més joves que jo em parlaven de vostè.

El segon va ser amb 28 o 29 anys: amb aquella edat els jugadors de futbol estaven al final de la seva carrera.

I el tercer és ara, quan he descobert que trobo molt guapes algunes dones que tenen fills. Em continuen agradant les noies de 20 anys però també algunes que tenen 30 o 37 anys.

Tot i això, és clar, tenint en compte que només tinc ulls per la meva dona (!).

Quin serà el proper moment “vital”?

2 comentaris:

enric ha dit...

Quan t'adonis que hi ha dones de 50 que estan molt bé! A mi ja m'ha passat!

Jesús (Xess) ha dit...

Quan t'adonis que les amigues de la teva filla que està deixant l'adolescència tenen atractiu físic.