diumenge, 17 de juliol de 2011

Moments de qualitat: els fills de l’Àlex i la Vinyet

Al cotxe, tornant a casa, la Vinyet ens diu que quan ella sigui gran la Rosa i jo serem els seus avis. “No Vinyet, serem els avis dels teus fillets i dels fillets de l’Àlex”.

I l’Àlex i la Vinyet comencen a parlar dels noms que posaran als seus fills, i la Vinyet li diu a l’Àlex que els nens surten de la panxa de les nenes i no dels nens. I l’Àlex, ràpid: “Però puc anar a buscar un nen a Rússia”.

“El meu fillet de Rússia es dirà...”. “No Àlex, el nen ja tindrà un nom”. “D’acord, però a mi m’agradaria que el seu nom fos Rayo McQueen Garcia Soley”.

Vam tenir molta sort, també amb el nom: Àlex.

P.D. Amb el tema dels noms l'Àlex sempre ha estat molt original: quan la Rosa estava embarassada a l'Àlex li agradava molt el color groc i ens va dir que volia que el seu germanet es digués "Groc". Per sort va ser nena...

1 comentari:

ISABÓ ha dit...

a casa va ser molt edificant quan les meves filletes -aleshores- de 5 i 8 anys, van bateijar al periquito que els vaig comprar, "vert i groc que era un primor" i que va resultar dolç com la mel, com a TITI KAISER... (Va ser per a mi un pur misteri, d' on haurien tret lo de KAISER.. perque després va resultar una famelleta i li van dir: L' EMÍLIA.