dilluns, 6 de juny de 2011

Moments de qualitat: "al cole manen les nenes"

Tan petit i ja pensant en el matrimoni, una altra vegada... ("Moments de qualitat: amb qui es casarà l'Àlex?")

Al llit, els 5 minuts de qualitat quan porto a dormir a l'Àlex: "quan sigui gran em casaré amb la J".

"A sí ? Qui ho ha decidit? Tu, ella, els dos?" "Ella, al cole manen les nenes i elles decideixen amb qui ens casarem".

"I a tu t'està bé casar-te amb la J? Amb qui et voldries casar?". "No t'ho vull dir, em fa vergonya. Bé, t'ho dic: a mi m'agradaria casar-me amb la A. O amb la B. Amb la A o la B. I ja estic fart que manin les nenes!".

"Doncs potser que et vagis acostumant" (això ho he pensat però no li ho he dit...).

2 comentaris:

trena ha dit...

que bo... potser sí que s'hi ha d'acostumar, però que recordi que les nenes només manem al cole...

a mi un dia la meva filla (quan tenia 3 anys!) em va dir que es casaria amb el Gerard. I jo li vaig preguntar si li agradava, com era, o alguna cosa per l'estil. Ella em va contestar: "No, em casaré amb el Gerard perquè ell em pega"... O_o'

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Trena, canya al Gerard!