dilluns, 7 de març de 2011

Una diferència entre Espanya i Japó

Allà dimiteix un ministre per 435€. Aquí no dimiteix mai ni déu. I per cert, en això els catalans som molt espanyols.

El ministre japonés va rebre 435€ d'un coreà i, segons la llei, els estrangers no poden fer donacions polítiques. El mateix passa als Estats Units, el que em va anar molt bé una vegada: em van convidar a un acte per recaptar fons d'un Demòcrata que es volia presentar a regidor a NY. Va ser una festeta bastant xula en una casa bastant impressionant del Village. I quan em van demanar diners els vaig dir que ho faria encantat, però que era il·legal i no volia causar cap problema a ningú.

També recordo que una noia, com estàvem en un acte polític i suposo que per trencar el gel, després del típic "where are you from?", "Barcelona", "Spain?", "Catalonia!", em va preguntar "is Spain a democracy?". La veritat és que vaig flipar amb la pregunta, a l'igual que sovint flipo amb comentaris de catalans sobre els Estats Units.

1 comentari:

Albert ha dit...

aquesta noia en la seva ignorància ha posat el dit a la nafra...