dimecres, 16 de març de 2011

Moments de qualitat: amb qui es casarà l'Àlex?

"Pare, no sé amb qui em casaré". "Eh?". "Ah sí, sí que ho sé, amb la C". "Quina C?". "Sí, la C que ens trobàvem al Parc X, que el seu pare és una mica gordo".

"Àlex, no cal que et casis amb una nena que coneguis ara, pot ser amb una nena que coneguis d'aquí uns anys". "És que la A, es casarà amb el G. Primer s'havia de casar amb l'E, després amb mi, però ara diu que es casarà amb el G".

"Jo em casaré amb la C, o amb la nena de l'altre dia que li vaig dia adéu al Happy Park. Però potser a aquesta nena no la torno a veure mai més. El proper dia que vegi a la C li dirés que es casi amb mi".

Què faig? Deixo que es declari?

2 comentaris:

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Algunes respostes que he rebut via email i al Facebook:

I taaaant!!

Que practiqui ara, que encara és gratis

:)))

*****

Deixa que passi una setmana, llavors et parlara de la D...

*****

:-)

sí, que es declari....!

a mi això no m'ha passat, però recordo que hi pensava quan era petitó...

*****

Jo deixaria a l’Àlex que es comprometi, en realitat haurà d’escollir ell, tant el moment com la persona...jejeje...com a molt, com a bon pare que ets, li pots donar el teu consell i ell l’agrairà, no?

Antoni ha dit...

I tant, que es declari! La pràctica ho és tot!