diumenge, 20 de febrer de 2011

Bé, Conseller Puig

Em va agradar i molt el nomenament de Felip Puig com a Conseller d'Interior: calia al capdavant dels Mossos un patriota que, per sobre de tot, cregués en el valor de la seguretat i en la necessitat de vetllar pel respecte de la nostra policia.

I les expectatives s'estan complint. Tres fets molt positius:
Òbviament ara espero el pas dels fets a les paraules: la implantació dels 130 km/h, que continuï defensant els Mossos, i que impulsi des del Govern que Catalunya exerceixi el seu dret a decidir. Per mi això darrer és el més important però alhora el més complicat. Des del meu escepticisme, celebro que un destacat Conseller del Govern en parli, i la llàstima és que no hi hagi més persones del Govern parlin amb la claretat que ho fa el Conseller Puig.

Ah, i també està el tema del seu germà. Pel que sembla és una persona molt competent, però en això dels germans penso el mateix ara que fa uns anys.

2 comentaris:

Marc Murtra ha dit...

Salva,
Jo ho veig diferent.
i) el límit de velocitat hauria de fer-se basat en criteris tècnics, com a objectiu principal la seguretat. No tinc clar que sigui el cas. A més la implementació ha sigut una xapuça
ii) totalment d'acord. Però que abans hi havia impunitat? si si, a pels policies, jutges o consellers que ho han acceptat. un delicte és un delicte
iii) per a mi més gesticulació buida. Si Catalunya l'exerceix l'exerceix, si no no. Les proclames aquestes em semblen anar en direcció contrària al que s'ha de fer: treballar seriosament i després parlar.
Almenys és com ho veig jo!
Marc

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Marc, la implantació no s'ha fet bé, d'acord, però no hi ha evidència de que el límit de velocitat comportés una baixada de la contaminació (correlació vs. causa-efecte).

Abans no hi havia impuntitat, però Saura no es creia el tema de la seguretat. Jo crec que en això (i en la desastrosa gestió d'Interior) tu també estaràs d'acord.

I respecte el tema de gesticulació, una mica està bé, sempre i quan acabin en execució: és a dir, estem d'acord, exercim el dret a decidir!