dilluns, 10 de gener de 2011

Per què llegeixes aquest blog?

Ja fa gairebé 3 anys que tinc aquest blog i porto gairebé 700 entrades. Escric de tot una mica, en funció del que em preocupa, m'interessa o em passa pel cap. La temàtica és variada. De què va aquest blog? Doncs d'una mica de tot i de res: de política, d'economia, de finances, de la família i de la vida.

I un dubte que em surt. Què és el que més interessa als lectors d'aquest blog?

M'agradarà molt saber la teva opinió.. Què és el que més t'interessa? O dit d'una altra forma, per què llegeixes aquest blog?

La pots posar com a comentari a aquest post, al Facebook o enviant-me un email a salvador.garciaruiz@gmail.com. Gràcies.

10 comentaris:

Granollacs ha dit...

Per als qui no dominem la qüestió, la raó és d'autoritat en matèria econòmica. Salut i per molts anys...

Antoni ha dit...

Jo t'he descobert fa poc i m'han cridat l'atenció els posts sobre les finances de la Generalitat. Et cito àmpliament en el meu bloc i redirigeixo els lectors cap al que publiques sobre la qüestió.

popota ha dit...

1) Per simpatia
2) Pels temes USA
3) Per les finances de democràcies subdesenvolupades com la nostra.

Artemisa Canals ha dit...

Estimat Salva,

Llegeixo el teu bloc perquè són retalls frescos de vida. M´agrada que m´arribin els posts de bon matí i saber que els teus nens creixen i diuen coses que reocrdo have dit de petita o que recordo que a´lgú m´ha dit. Em fan somriure a primera hora.

Després veig curiositat i notícies que no les sabria si no les dius tu, en són exemple els posts del NYT o del Huffington Post.

I per acabar, la rigorositat i absoluta dedicació desinteressada per l´economia i pel País.

Ets transversal, un dels millors compliments que puc dir.

Gràcies per compratir amb nosaltres els teus pensaments i el teu temps.

Arte

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Granollacs, Antoni, Popota i Artemisa, us agraeixo de veritat els vostres comentaris. M'ajuden i m'animen. Una abraçada!

Edgar B. Company ha dit...

Perquè és interessant tenir una lectura sobre temes diversos que prové d'algú amb coneixement i opinió.
Sobretot m'interessa quan parles d'economia i política, però de tant tn tant també és agradable algun comentari variat, per trencar la monotemàtica.

Albert Macià ha dit...

doncs per que es apustuflantment interesant

per cert, el Mas-Collell ja ha enviat la carta als Reis: emetrà 11KMi € en bons... no vull saber la càrrega d'interessos els propers anys que es menjarà el nostre espoliat budget, Deu ens agafi confesats

La trappola ha dit...

Per la molt bona informació en matèria econòmica, i per la claretat amb què ho expliques.

I tot sigui dit, perquè el bloc està molt ben escrit.

Miquel ha dit...

Un exercici de feedback?
A mi m'interessa sobretot pels escrits sobre finances i economia tant els d'EUA com els de casa nostra, i els interessants que publiques relacionats amb el món de l'empresa.

Anònim ha dit...

Lleguixo el teu bloc, tant per la informació economiva com per el independentisme desacomplexat i transversal.