diumenge, 28 de novembre de 2010

Apunts de les eleccions

Ja han passat unes quantes hores i encara estic confós. Els que em coneixen saben que no estic sorprès pel que ha passat, però tot i així estic molt confós.

Comença una nova etapa en l'independentisme, o almenys la començo jo. L'independentisme ha de reflexionar, assumir errors i refer ponts. I també ha de comptar amb Convergència. Espero que Esquerra i Solidaritat facin una gran feina al Parlament i sobretot que CiU la faci des del Govern. Critiquem-los quan s'ho mereixin però sobretot donem-lis suport i ajudem-los quan vagin en la direcció correcta. Pressionem en positiu, per sumar, millorar i avançar. I tots plegats intentem no mirar massa enrera.

Jo començo també una nova etapa. No sé ben bé fent què ni des d'on, però continuaré treballant per la llibertat, prosperitat i benestar de Catalunya. I per la regeneració democràtica, que cada dia em preocupa més. Ho faré des de la societat civil, no crec que militi mai més a cap partit. Seguiré amb el Col·lectiu Emma, que em dóna molta feina i també moltes satisfaccions. I també des d'altres llocs si veig que hi puc ser d'utilitat.

La part positiva de les eleccions: hi ha un nou govern.

I a treballar cap a l'objectiu comú: calen moltes mans, molta feina i molta intel·ligència.

8 comentaris:

David ha dit...

Salva,

Crec que des de la societat civil (no des de la "societat civil" orgànica) es poden fer moltíssimes coses. Penso que els partits (almenys de moment) han perdut un actiu, però que la societat civil tindrà més temps de poder gaudir de les teves contribucions :-)

Anònim ha dit...

Salva,

molts ànims.
tot suma i el que has estat fent té molt de valor per fer concienciar al país on estem

i la decisió de que fer no és gens trivial

dona't temps

és el que estic fent jo :)


david boronat

Jordi ha dit...

Benvolgut Salva, molta sort en aquesta nova etapa. Perque Cataluna arribi a ser un Estat necessitem contribucions des de totes bandes i la societat o els ciutadans no poden quedar-se esperant que els partits polítics es moguin sols. Cal que la gent empenyi, exigeixi i vetlli perque els partits estiguin a l'alçada i no comencin amb les renúncies i aquest paper crec que t'escau molt bé perquè tens la virtud ser sincer i, per tant, criticar quan cal encara que siguin persones o entitats properes, però també saps reconéixer i agriar quan les coses es fan bé.
Molts ànims
Jordi

Anònim ha dit...

No defalleixis.

Lo Maki.

Manel J. Camps ha dit...

Benvolgut Salva,

Crec que des del col.lectiu Emma fas una feina impagable pel nostre país i en altres àmbits també.

Crec que ara toca un període de reflexió per a afrontar el futur. El camí és llarg i la independència de Catalunya, no l'assolirem fins que tots els independentistes de tots els partits i els que estan fora d'ells ens posem a treballar junts en una única direcció. Ha estat una llàstima que SI i RCat, no s'haguessin presentat juntes ja que hauríem assolit els 7 escons.

Ànims.

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

David, hi estic d'acord, des de la societat civil es pot fer molta feina.

David, em dono temps, però mentrestant tinc força feina amb el Col·lectiu Emma!

Jordi, Maki i Manel, felicitats per Solidaritat, i gràcies per les vostres paraules.

Quim Torra ha dit...

Salva,
T'acompanyo en aquest viatge

popota ha dit...

Benvolgut,

Esperem que t'hi repensis. Si no és així, a seguir bé.

Salut,