dissabte, 2 d’octubre de 2010

Del blog al Facebook

Segurament escriuré menys al blog, per falta de temps però sobretot per falta d'energia. Aquest email d'un bon amic que està als Estats Units m'ha fet adonar que estic perdent el temps i que el país va camí del desastre:

D'aqui a un parell d'hores l'Obama fa un miting a l'aire lliure a dos cents metres de la meva oficina. Potser m'hi acosto a veure si m'ilumina.

Salva, si estessis aqui t'adonaries de seguida de fins a quin punt escriure articles de dos pams explicant perque no faras vaga i parlar amb la Rocio es perdre el temps. Un pais que fa vagues generals i on els politics no parlen mai d'economia es tot ell una gran perdua de temps.

El blog em requereix temps per intentar escriure bé. Per això cada vegada utilitzo més el Facebook, que és més ràpid i apart genera diàlegs interessants i àgils.

Seguiré escrivint, suposo, però si t'interessa anar veient i comentant reflexions que vaig fent o articles (amb el seus comentaris) que recomano, ens podem fer "amics Facebook" (i si un dia coincidim en algun lloc, conèixer-nos personalment).


P.D. No és la primera vegada que intento deixar d'escriure al blog. A veure si aquesta vegada ho aconsegueixo...

8 comentaris:

Edgar ha dit...

Salvador, quan vas plantejar-te fer un blog, perquè ho vas fer? Pensaves il·lustrar algún polític o simplement tractar de compartir la teva opinió amb la resta? Si la resposta és la primera, llavors tanca el blog, no crec que el sr Presidente se'l llegeixi. Si la resposta és la segona llavors deixa'm dir-te que, almenys des del meu punt de vista, el teu blog és interessant m'agrada perquè la teva posició no és gens radicalitzada i és bastant coherent. Mires les coses a través d'una prespectiva relativament objectiva però sense deixar de defensar el que creus i penses.
Puc estar d'acord amb el que escrius o no, el que no puc discutir és que el que dius és interessant (a part, personalment m'has proporcionat algunes referències bibliogràfiques).
Som bastants qui estem cremats amb el país en general, que veiem com Espanya i Catalunya (sobretot l'última) van de mal en pitjor i moltes vegades ens agradaria passar de tot, ara, si nosaltres que som qui estem conscienciats passem de tot, llavors qui s'en ocupa? Els incompetents de sempre...

Sabina ha dit...

NO!!!AIXÒ NO SE POT PIRMITIR!!

Catalunya et necessita. é lteu blog són valors, és compromís i és lideratge. Res del que s´hi diu cau en un sac sense fons. La Rocio, ara, abans de dir cap incertesa més, verificarà el sentit de les paraules i s´assesorarà. Només per això ja paga la pena escriure. Ens fas ser millors. No et deixis vèncer pel desànim. SALVA´NS!!!!

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Edgar, gràcies, agraeixo el teu comentari. Vaig fer el blog per compartir idees que tenia, i celebro que tu (i a algú més) ho trobi interessant. No vaig a passar de tot, només a reenfocar com comparteixo les idees que tinc, i també a pensar com he d'actuar per tenir més impacte en el país.

Seguim en contacte!

(Parèntesi per informar als lectors del blog: l'Edgar va ser alumne meu a la UPF i va fer un treball molt interessant i rigorós sobre la legalització de la prostitució)

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Sabina, gràcies pels teus ànims! M'has (quasi) convençut, o no, no sé, però almenys m'has animat.

Brian ha dit...

Hola, acabo de trobar el blog i ja ho deixes!
Bé, entenc perfectament el que vols dir, la manera com els blocs (i altres habits informatics) ens "xuclen" el temps és impressionant, però si et serveix d'alguna cosa, crec que val la pena (no sé si blocs o facebooks ...) ja que son eines molt bones per opinar, informar, debatre, eines que no tenim amb el media tradicional.
Anims!

Miquel ha dit...

Els continguts del blog sempre seran teus, al facebook tot és d'ells. Si bé és cert que al Facebook s'hi poden crear debats interessantíssims no crec que és l'eina més adequada per aquesta tasca. Either way, seguiré llegint els teus texts.
Salut!

Joan ha dit...

Jo tampoc sóc amant del facebook.
M'estimo més un article a la setmana o quan et convingui que brevíssims comentaris al facebook.
Facebook acaba sent una versió escurçada de "59 segons".


Joan

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Brina, Miquel i Joan, he recuperat (en part) el blog.