dilluns, 30 d’agost de 2010

Rei o ministre?

Com a seguidor d'Els Pets, ho tinc clar: "Jo vull ser rei". Les dades demostren que surt a compte ("El Rei Joan Carles acumula una fortuna de 1.800 milions d'euros"). Ser rei però té el problema del dèficit democràtic. No problem, em conformo amb ser ministre de defensa ("La villa de lujo del matrimonio Chacón- Barroso en la República Dominicana"), tot i que jo tampoc he nascut per militar.

Visca Hondures i, sobretot, visca Els Pets i visca Sau!

P.D. El Visca Hondures no és conya. Un cosí del meu pare fa de missioner a Hondures des de fa molts anys (tot i que no ara és exactament missioner perquè ja no és capellà). Pots trobar més informació (i col·laborar i donar diners) a la seva web de SID Moskitia. Quan pensis en herois anònims, pensa en ell (en el Josep).