dissabte, 2 de gener de 2010

Top 2009

Els posts amb més visites aquest 2009 han estat:
  1. "1,8% o la crua realitat sobre el finançament" (quin desastre el nou finançament!)
  2. "Saura dimissió" (post del 2008, molt visitat també el 2009)
  3. "Sí, suport als Mossos d'Esquadra" (és clar!)
  4. "Sobre el finançament de l'acte de NY" (el tema Reagrupament a NY fa generar moltes visites"
  5. "Claca final del front de les engrunes" (més sobre el finançament)
  6. "El meu 13-D" (un pas més)
  7. "Cercle Català de Negocis: el món de l'empresa per la independència" (content de fer difusió dels meus amics del CCN)
  8. "CIU o CIUdadanos?" (canya a CiU, quan s'ho mereixen)
  9. "Frases de la setmana" (no sé per què, les frases d'una setmana de febrer van ser molt visitades
  10. "Mesura anticrisi: legalitzar les drogues i la prostitució" (vaig fer altres propostes anticrisi menys polèmiques...)
Els articles més llegits, doncs, sobre política. També escric sobre economia, però no té tan interès. I també ho faig sobre el meu tema preferit ("Moments de qualitat").

I res, a seguir escrivint, que a mi em relaxa i hi ha algú que (no sé ben bé per què) li agrada.