dimarts, 5 de gener de 2010

Moments de qualitat: nit de reis

Plego d'hora de la feina: fa molt temps que no ho faig i no sé quan ho podré tornar a fer. Merda, trobo un accident a l'autopista, arribaré tard. No, falsa alarma, molt trànsit però arribo a l'hora. A casa, amb la Rosa i la Vinyet, i anem a buscar l'Àlex. Cap a Santa Perpètua, esperem, ens mullem una mica, i veiem sortir als reis. La cavalcada, sense vacances aquest Nadal, però la cavalcada no me la podia perdre (em vaig perdre el festival de l'Àlex i em va fer molta ràbia, especialment perquè al final va sortir, davant de tothom, a pintar un estel que era la postal de Nadal del cole, i que van pintar "en directe" quatre nens, tots més grans que l'Àlex).

Se'ls veu molt contents, molt feliços. El meu rei abans era el negre, ara és el ros. Tiren caramels, l'Àlex i la Vinyet n'agafen molts (sempre els acabem tirant gairebé tots, us passa el mateix?). Passen reis, fades, molts Harry Potters. El rei negre para davant nostre, la Vinyet se'l queda mirant, li tira un petó, el rei li torna. La seva cara és genial.

Cap a casa, a banyar-los i a sopar. L'Àlex es porta com sempre, però avui segurament està una mica més nerviós. Quanta gent diu "si no et portes bé no et portaran res els reis"? Es porti com es porti, li portaran regals. Deixem les sabates, unes copes de cava i caramels. Ja queda menys.

Demà em sembla que a quarts de vuit em despertaran. Un dia és un dia, no passa res, suposo que jo feia el mateix: els meus pares cansats per haver treballat el dia abans a la nit, i jo els despertava. Primer esmorzàvem melindros amb xocolata, i després els regals.

Quarts de vuit, obrirem els regals, i durant el dia farem "la ruta", i acabarant jugant amb els juguets més senzills, ja veureu.

Update: s'ha acabat el dia de reis, tenint en compte com s'ha portat l'Àlex, hi han hagut dies millors...

3 comentaris:

Anapana ha dit...

gràcies Salvador per compartir aquests moments de felicitat familiar. Jo també recordo la nit de Reis com màgica.
Salut i Felicitat per a tots vosaltres.
Àngel

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Gràcies a tu pels teus comentaris!

Victoria ha dit...

Molt bon any Salvador...
Em sembla que tu també tindràs un obsequi aquest any 2010. Són reis amb retard però són reis...
Fes clic al meu nom.
Un dia em vas deixar un moment de qualitat i ha quedat escrit a Qui mana aquí?
Moltes, moltes gràcies!
Victòria