diumenge, 1 de novembre de 2009

Repercussió de l'acte de Reagrupament a Nova York

Mission accomplished, acte realitzat amb gran assistència de públic i gran repercussió mediàtica, superant totes les expectatives (de fet no en teníem gaires, només volíem fer una trobada de patriotes a NY). Els propers dies escriuré amb més detall sobre l'acte, de moment adjunto els links d'on (em consta) ha sortit publicat: Reagrupament, Avui, 3cat24, Directe.Cat (vull esbrinar qui ha fet la crònica, està molt bé), E-notícies, El Singular Digital i Agència Catalana de Notícies. També va sortir a Catalunya Ràdio, i em sembla que també a RAC 1 i COM Ràdio.

Curiosament tothom ha destacat una part molt petita de la meva intervenció que va sortir en el torn obert de paraules: si depèn de Reagrupament, el President de la Generalitat no serà d'un partit sucursalista com el PSC-PSOE. Obvi, no? Doncs això.

Per cert, el mèrit principal de tot plegat és del crack Jaume Soler, gran amic i gran patriota, resident a NY i fill de Sant Joan de les Abadesses (poble que va inspirar, per cert, el nom del Col·lectiu Emma).


P.D. Carles Boix ha escrit l'article Dissabte a Nova York, parlant de l'acte. Estic molt agraït al carles i a l'Alexander Alland per la seva participació dissabte.

5 comentaris:

Víctor Feliu ha dit...

felicitats Salvador! esperem que se'n facin més, i que com aquesta, siguin un èxit! ;)

Joan ha dit...

Em sumo a les felicitacions.

Per cert, hi va anar algun mitja local?

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Gràcies!

Joan Arnera ha dit...

Bravo per l'èxit. I per l'entusiasme de la iniciativa.
Salut

Manel J. Camps ha dit...

Moltes felicitats