dilluns, 26 d’octubre de 2009

Sobre el finançament de l'acte de Reagrupament a Nova York

La propera presentació de Reagrupament a NY el proper 31 d'octubre està tenint molta difusió, com es pot veure en els articles de l'Avui, La Vanguardia, el Directe.cat, l'E-notícies o Nació Digital.

Els comentaris als articles són nombrosos i variats, però hi ha un de recorrent, fet des del desconeixement o la mala fe, segons el cas: el cost i el finançament del'acte. Hi ha preguntes i afirmacions, algunes legítimes i altres tendencioses, que posen en dubte com és possible que Reagrupament pagui aquesta excentricitat, qui paga tot això, quines subvencions tenim i altres bajanades.

En tot cas, a pesar de què queda molt clar en la nota publicada per Reagrupament, per resoldre qualsevol dubte clarifico:
  • L'única despesa de l'acte és el lloguer de la sala. El Jaume Soler (reagrupat que viu a NY) i jo mateix ho pagarem
  • L'única persona que ve de Catalunya sóc jo. El bitllet d'avió me'l pago jo, i no tindré cost d'hotel perquè estaré a casa del Jaume (de fet no vaig només per l'acte de NY, m'ho faig coincidir amb un viatge personal amb la meva dona)
  • Si sortís alguna altra despesa, la pagaríem el Jaume i jo
És més, algunes persones ens han contactat per col·laborar econòmicament en l'acte de NY. A tots els diem el mateix: l'acte està 100% finançat, però si tot i així volen fer una aportació ho poden fer al compte corrent de Reagrupament (2100-3031-83-2200604441) indicant com a concepte "INTERNACIONAL". Tots els ingressos que es rebin, així com possibles aportaciones que es rebin a NY (que com sempre Reagrupament farà públiques) es dedicaran íntegrament a l'organització d'altres actes de Reagrupament a l'estranger (i, en cap cas, a pagar els deplaçaments, que sempre aniran a càrrec de les persones que viatgin).

Suposo que queda clar: aquest acte no li costarà ni un euro a ningú (excepte al Jaume i a mi, que no anem sobrats però que ho fem amb molt de gust), i les aportacions econòmiques seran benvingudes, però es dedicaran a altres actes, no al de NY.

Per cert, m'agradaria aquest grau de transparència en tots els partits i institucions públiques. Qui s'anima?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola companys reagrupats. Una pregunta, no podriem sufragar entre tots el bitllet d'avió i l'estada d'en Joan Carretero perquè hi anés també?. Aleshores seria la bomba!!!!

Albert

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Albert, entenc que la prioritat del Joan a curt termini és arribar a tots els pobles de Catalunya. Sens dubte també ha d'anar a l'estranger, però segurament més endavant

Anònim ha dit...

Molt bé que generosos, els reis de la generositat, ARA be amb aquests pressuposotos no arribem a la independència ni d'aqui 200 anys més, ARA això si serem els més purs de les quinta esencies de la beatitut humana!!!
1a divisió vol dir tenir tambe un potencial economic digne per al lluita que volem fer. No m'agrada quna repetiu tants cops que ho pago jo ho pago jo... no se perque em fa por.. ;-)

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Anònim, insistim justament perquè hi ha molts comentaris, fets des dek desconeixement o mala fe, que ho qüestionen. En tot cas, estic d'acord en que Reagrupament necessita molts recursos per així poder tenir èxit.