diumenge, 23 d’agost de 2009

Moments de qualitat: alguns moments de l'estiu

Vacances sense vacances, estiu estrany recuperant-me de la neumonia. El metge em va dir de 5 a 10 setmanes i pensava que exagerava. Doncs no, estic aprop de les 10 i continuo amb dècimes de febre. En fi, podria ser pitjor, suposo.

Un estiu sense vacances però amb grans moments de qualitat:
  • La Vinyet ja m'entén
  • La Vinyet es fa entendre (excepte quan intenta dir una frase llarga)
  • La Vinyet sempre riu
  • La Vinyet vestida de nena, fent de nena, molt nena
  • L'Àlex i la Vinyet juguen junts, no paren, es fan riure un a l'altre, s'estimen amb bogeria
  • L'Àlex vol ser paleta i va coleccionant totxanes (no és conya) que gràcies al Pla E n'hi ha per tot arreu: per sort les guarda a casa dels avis
  • Fa uns minuts que no sento a l'Àlex... quina deu estar fent?
  • L'Àlex explicant històries inventades, en especial sobre el seu avió
  • L'Àlex sap l'himne del Barça; la Vinyet, quan veu una imatge del Barça, diu "Barça, Barça"
  • Tots quatre, a l'habitació de l'hotel, mirant la tele junts abans d'anar a dormir; l'Àlex dormint, la Rosa i jo morts de son, i la Vinyet sense parar de jugar (em recordava la primera nit que vam passar amb l'Àlex)
I una frase antològica: l'Àlex i la Vinyet estan menjant galetes, em despisto, i sento a la Vinyet que plora. No ho he vist, però sé que l'Àlex li ha agafat un tros de galeta: "Àlex, què ha passat?". No diu res. "Vinyet, que t'ha fet res l'Àlex?". "Mmmmnnnuuummm". No s'entén, normal, encara no té dos anys.

Em surt l'esperit de "pare modern", que vol generar complicitats amb els seus fills, que vol que els fills li diguin sense por a represàlies què han fet: "Àlex, díguem la veritat, no passarà res, t'has menjat la galeta de la Vinyet?". Resposta honesta, tot s'ha de dir: "no et diré la veritat perquè m'he menjat la galeta de la Vinyet".

Per cert, avui és Santa Rosa. Coneixes alguna Rosa? Felicitats, Rosa.

4 comentaris:

miquelet ha dit...

Millora't prompte per a que pugues gaudir amb plenitud de les personetes que més estimes a la teua vida.

Salut.

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Gràcies...

Anònim ha dit...

Aixo de les teves vacances sense vacances m'han recordat un llibre de l'Anton Espadaler titulat "Vacances tot l'any". Qui necessita vacances si pot jugar amb un Alex i una Vinyet tots els dies de l'any? Apa, cura't. JG.

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

JG, ben tornat, trobava a faltar els teus comentaris al blog!

Tens raó, si puc jugar amb l'Àlex i la Vinyet tot l'any, per què vacances? Bé, vacances tot l'any OK, però una mica més de tant en tant, també