diumenge, 31 de maig de 2009

CiU watch: contra els criteris periodístics dels treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio

Això dels blocs electorals és una bestiesa.  Cal protegir les minories i respectar la pluralitat, però els blocs no són la solució.  Jo, de fet, vaig deixar d'escoltar Catalunya Ràdio i em vaig passar a RAC 1 en no sé quines eleccions ja que així podia sentir les notícies dels partits en funció de, justament, criteris periodístics, i no d'un minutatge absurd.  

Els culpables?  Tots els partits, tot i que alguns més que altres.  Per això els treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio, amb bon criteri, es planten.   La direcció de la Corporació fa un pacte a mitges amb els periodistes... que CiU recorre ja que no confia en els criteris periodístics dels treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio.  Per ser exactes David Madí acusa als treballadors de "“no vetllar per la cultura democràtica durant tot l'any. És per aquest motiu que CiU no pot confiar en els treballadors ni en el seu suposat criteri periodístic”

No puc negar que a mi m'incomoda el tractament d'algunes informacions de TV3 i Catalunya Ràdio. Dit això, entre els criteris dels periodistes i els dels polítics, no en tinc cap dubte: em quedo amb els dels periodistes.

1 comentari:

Manel J. Camps ha dit...

Estic d'acord amb tu, em quedo amb els criteris dels periodistes.

Són vergonyosos els espais editats amb criteris partidistes.