dijous, 21 de maig de 2009

CiU no és de fiar

Una freda i una de calenta, o moltes de fredes i alguna de tèbia.  Ara ha tocat una de freda, molt freda: CiU NO ha donat suport en el Congrés espanyol a una proposta de reciprocitat d'emissions que hagués permès que TV3 es veiés al País Valencià ...  Nefast, excepte per una raó: demostra que CiU pot ser tot menys sobiranista.  Demostra també la seva ingenuïtat -per dir-ho suaument- a l'haver compromès aquest vot a canvi d'un pacte no-escrit amb el PSOE-ZP (gent de paraula!) de què això se solucionarà amb la nova llei audiovisual: fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me; fool me three times, gilipolles.  De vegades no sé què és pitjor: ser tonto o semblar tonto.

Ja sento la consigna d'Esquerra: "CiU no dóna suport a TV3 en el País Valencià!".  Cert, però diguem-ho tot: el PSC-PSOE, tampoc: canya a CiU, però també al PSC-PSOE.  Per cert, qui era ministre d'Indústria quan es van tallar les emissions de TV3 al País Valencià?  I quin va ser el càstig d'Esquerra?  Sí, el ministre era el maulet Montilla, i el càstig va ser convertir-se en President de la Generalitat de Catalunya.

CiU no és de fiar.  El PSC-PSOE, tampoc.  I Esquerra...?  Estem d'acord, cal dinamitar el sistema de partit catalàReagrupem-nos 

2 comentaris:

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Comentaris publicats a la web de RCat:

Títol simpàtic
escrit per Jordi Comas i Rovira, maig 21, 2009
El títol té un subtil segon sentit prou graciós. No són de fiar i en canvi no paren de fiar al gran farsant del presidente Rodríguez. Les dues acepcions es contraposen.
Fins quan estarem pendents del compliments de les promeses dels qui ens han enganyat sempre?
Totalment d'acord, però canviara el titol per: La direcció de CiU no és de fiar
escrit per Manel Bargalló, maig 21, 2009
tota la resta, 100% encertat.
Jo tampoc dono suport a la reciprocitat
escrit per Pep Mas, maig 22, 2009
Reciprocitat, jo tampoc la vull. Donar l'oportunitat a canal9 de fer propaganda i exaltar a casa nostra a tots aquells que ja posen problemes a tot lo "nacionalista" amb el PP com a holligan. Ni parlarne. Primer de tot s'ha de fer neteja de "crosta PPrista i blabera" al canal valencià.
Reagrupeu-vos
escrit per Josep Ginebra, maig 22, 2009
Aquí discrepo d'en Manel Bargalló. Els militants i simpatitzants de CiU encara es fien d'una direcció de CiU que encara es fia del PSC-PSOE d'en Zapatero, i per tant no són de fiar. Si son intel.ligents no perderan mes el temps i es Reagruparan.
No matem tot el que és gras
escrit per Pere Gumara Rius, maig 22, 2009
Estic d'acord amb que CiU té un comportament parlamentari si més no sorprenent o poc compromés en el pais, però quan es tracta d'acords, pacte, votacions, etc. al parlament dels espanyols, hauriem de fer una matitizació per a mi molt important: en aquesta situació en comptes de possar contra les cordes CiU ho hauriem de fer només amb la U i més concretament en el "gran catalanista" anomenat Josep Antoni Duran i Lleida.
No tergiversar
escrit per Notícia tergiversada, maig 22, 2009
Això es tergiversar un fet. CiU defensarà com a grup nacionalista el que calgui, però seguint el seu ritme de treball. No a partir d'una proposta d'ERC precipitada.
Això ho fan tots els partits polítics, ERC inclosa, que voten segons les seves estratègies i plans de treball, per aconseguir els objectius que s'han marcat.
...
escrit per Manel, maig 23, 2009
Nois, si de veritat voleu fer gran la causa, ja toca que deixeu de criticar CiU i Esquerra. Hi ha molt vot potencialment independestista amb simpaties per aquests partits, i no és pas criticant-los des de a visceralitat i fomentant l'enfrontament amb ells que aconseguirem reagrupar-los.
No tergiversar?
escrit per Xavier Vila, maig 23, 2009
Coincideixo plenament amb en Josep Ginebra, hi ha "vida" més enllà de CIU o ERC.

I respecte a "Notícia tergiversada" el que cada vegada veig més clar es que els objectius marcats per ERC o CIU NO fan cap a la independència sino cap el mes pur seguidisme (en Carod "ha advertit avui que Catalunya no acceptarà un acord de finançament 'injust' tot i que s'aconsegueixi el termini del 15 de juliol marcat pel president del Govern", en Zapatero aplica a la perfecció la dita de que "qui dies passa, anys empeny").

Curiosament, des de la marxa d'en Joan Carretero d'ERC i el degoteix constant cap a RCat de militants pessants (i de base), des de fa pocs díes els dirigents d'ERC tornan a pronunciar la paraula 'independència' en les seves intervencions públiques, serà que s'ho veuen a venir?

Salvador Garcia-Ruiz ha dit...

Comentaris publicats a la web del Directe.Cat:

22.05.2009 ! 21.02 h
#5 Salva ! Sabadell
Amadeu, CiU no és la solució, no queda clar (o malauradament, de vegades massa clar), què defensa.



Jordibcn, sí, m'he donat d'alta. I tu? Necessitem molts patriotes!



Esteve, tens Reagrupament, no pateixis.



Jordi(SC), no ens passem... En tot cas, és cert, ens falta algú (avui) al que votar



22.05.2009 ! 18.40 h
#4 Jordi(SC)
Abans de votar CiU o PSC, votaré falange auténtica.
22.05.2009 ! 18.17 h
#3 l'Esteve ! Vallés Oriental
Deu meu... que fart n'estic dels polítics.... però tot es política ... Esquerra, CiU, PSC, PPC, si us plau... aneu tots a c ....... i deixeu-nos tranquils d'una vegada.
Projecte independentista fallit. La cas gran del catalanisme que es un titellada tipus La Casa de la Pradera. I els PS¿c? i els seus 25 mamarratxos... quina pudor a podrit...
22.05.2009 ! 18.09 h
#2 jordibcn
Salvador, t´has donat d´alta ja?.
22.05.2009 ! 10.17 h
#1 Amadeu ! Barcelona
Sí, noi sí, agrupem-nos tots amb CiU, lluitem per ell, el millor i més seriós partit que hi ha a Catalunya, el millor país del món.