diumenge, 15 de febrer de 2009

Decalatge en les denúncies

Curiós: fa un mes (12 de gener) vaig denunciar des d'aquest blog que ZP incomplia (com no) la promesa d'ajuts als joves, i donava dades de joves catalans que tenien l'ajut concedit i no l'han cobrat ("Fum de ZP i Chacon a costa de joves i dependents"). No vaig sentir però gaires denúncies públiques al respecte d'una promesa incompleta escandalosa.

Un mes més tard (13 de febrer) les JERC denuncia aquest fet, i avui TV3 s'ha fet ressò en el telenotícies. Em sembla no haver llegit o sentit res al respecte mentrestant (algú m'ho pot confirmar?). En tot cas, em semblen collonudes aquestes denúncies, però no entenc aquest decalatge entre que es té informació d'un fet escandalós (jo la vaig treure d'Internet) i el moment en que algú amb certa capacitat mediàtica se'n fa ressò. En tot cas, espero que aquesta denúncia es faci des de més àmbits.

Doncs això, ZP demagog a costa dels joves. Denunciem-ho.

P.D. Va passar una cosa semblant amb un article que vaig escriure sobre el tema Nissan i el Ministre Sebastián el 19 d'octubre, que va tenir una major difusió a partir d'un article de López Tena a l'Avui 3 setmanes més tard. Curiositats.