dilluns, 26 de gener de 2009

Muntatge Guardans (o com sense voler ha ajudat en Mas)

La mare que els va parir! Aquests paios són uns cracks! Jugada mestra entre Mas, Guardans i La Vanguardia per ampliar l’espai electoral de CiU.

Cronologia: CiU fitxa un sobiranista de prestigi com en Tremosa. Davant la reticència de molts sobiranistes que això és un moviment tàctic i oportunista, Guardans filtra una conversa privada amb Mas on aquest afirma que votaria "sí" en un referèndum sobre la independència de Catalunya. Per reforçar el missatge sobiranista, La Vanguardia ataca en Tremosa amb arguments banals, com dir que no és independent quan fa no sé quants anys que no milita a CDC o que va estar en contra d’una Constitució Europea que finalment no es va aprovar. El PSC-PSOE pica, i Iceta acusa en Tremosa d’estar en contra d’un Estatut "ribotat" que el propi ZP es nega a complir i que el Tribunal Constitucional és a punt rematar. I per convèncer els indecisos que Tremosa és millor candidat que Guardans, el mateix Guardans s’autoimmola presentant-se davant de tothom que el vulgui escoltar com un mal perdedor. Genial!

Jugada perfecta. Jo, però, encara no m’ho acabo de creure això d’una CiU sobiranista. Fets, més fets, no només paraules i candidats. Enhorabona mentrestant pel fitxatge d’un sobiranista de gran vàlua com en Tremosa.

5 comentaris:

Xevi Oliu ha dit...

Ai en Guardans.
El divendres d'aquella moguda setmana me'l vaig trobar al videoclub -viure a Zona Nacional té aquestes coses, em trobo en Duran al parc, en Guardans al videoclub...-
Resulta que arriba i diu: 'vinc a tiro fet, vull 'La tourneuse de pages', però no sé com han traduït el títol en castellà.

Es tracta d'una magnifica, que jo havia agafat poques setmanes abans, on l'habitualment còmica Catherine Frot fa un paper dramàtic esplèndit, us la recomano. Jo, en veure que l'atabalada mestressa no tenia massa ganes de col·laborar i només se sap de memòria les pelis americanes, vaig col·laborar explicant a la senyora l'estanteria on la podia trobar. Mentre la mestressa hi anava vaig aprofitar per comentar el film amb l'Eurodiputat fins que em vaig adonar que encara no s'havia dignat ni a desviar la mirada vers la meva persona malgrat les meves reiterades mostres de bona voluntat i simpatia.

Vaig estar a punt de dir: 'ja veig que no tens massa ganes de parlar', però em sembla que no hauria agafat la indirecta.

Realment la tasca que ha desenvolupat en Guardans en aquest procés sobiranista de CDC és ben d'agraïr.
Per fi el Mas ha aconseguit que sapiguem que és independentista sense encara haver-ho dit mai. És fabulós.
D'altra banda la minosvaloració que suposaria haver estat militant és ridícula. Amb la seva candidatura precisament del que es tracta és d'exemplaritzar el retorn del vot perdut.
I sobre el no a la constitució Europea, que hem de dir, França i Holanda li han acabat donant la raó. Com diu en Cesc tot demostra que en Mas és ben capaç d'entonar un mea culpa quan cal.
x.oliu

Anònim ha dit...

EXISTEIXEN POLITICS SOBIRANISTES?.... "onde onde?".
DARRERAMENT TINC LA SENSACIO QUE FAN SERVIR LA SOBERANIA, COM SI FOS UN XUPA-XUP.
JUGANT AMB BCN,

Anònim ha dit...

Salva, fa uns dies (el 14 de gener) parlaves de Oriol Junqueras. Ets una persona important i de pes, doncs pel que veig t'han fet cas :-D

JAB

Salva ha dit...

Xevi, tinc els meus dubtes cap sobre el Mas, però en aquest cas la veritat és que la música sona bé.

Anònim, sí, existeixen polítics sobiranistes, i molta sobiranistes en molts àmbits professionals.

JAB, no crec que m'hagin fet cas, de veritat. Simplement l'Oriol té unes credencials immillorables.

Salva ha dit...

Publicats al Directe.Cat:


27.01.2009 ! 16.28 h
#5 Un dels 350.000 exvotants d'ERC ! L'Estartit
Si, sembla que la estratègia de CiU és millor que la d'ERC. No, és que lliurar la Nació a qui governa Espanya impedint qualsevol progrés nacional i econòmic de Catalunya, no sembla pas la millor estratègia, per aixó te més exvotants que votants. I espera-t!.
27.01.2009 ! 10.51 h
#4 Salva
Josep, tens raó. Com pots veure en molts dels meus escrits, he demanat a la direcció d'ERC fets, no paraules
27.01.2009 ! 03.50 h
#3 Josep ! BCN
Està molt bé això de demanar FETS a l'oposició...

Pk no li demanes a ERC algun FET.... ja k sta al govern més ke res...

ERC actual = 0% fets, 110% paraules...
26.01.2009 ! 20.40 h
#2 L'Esteve ! Valles Oriental
Es que CiU adoptat el lema del Montilla però amb una petita variació. Si el president deia allò de "FETS, NO PARAULES", CiU diu "PETS, NO PARAULES"
26.01.2009 ! 19.30 h
#1 Guillem ! Barcelona
Molt ben vist Salvador!