dijous, 11 de desembre de 2008

Moments de qualitat: parlar per telèfon amb l'Àlex i la Vinyet

L'Àlex té 3 anys i mig i la Vinyet 15 mesos. Una de les alegries del dia és quan truco i parlo amb l'Àlex pel matí, abans de que vagi al cole, o al migdia, quan ha acabat de dinar i està a punt de tornar-hi. M'explica (a la seva manera) que fa, què farà, si s'ha portat bé o qualsevol cosa que li passa en aquell moment pel cap. Impagable.

I la Vinyet? Es posa al telèfon, li dic coses, i la Rosa em diu que riu. I si la Rosa intenta agafar-li el telèfon, s'enfada. Suposo que no ho acaba t'entedre, però li agrada sentir-me a través del telèfon.

Quan estic al cotxe tot sol (no goso de moment fer-ho a la feina davant de tothom...) li canto la cançó del Noddy, i la Rosa em diu que balla, a l'igual que quan la sent per la tele. Amb l'Àlex, quan tenia l'edat de la Vinyet, feia el mateix. Feia poc que havia arribat (quin moment!), i li cantava per telèfon "el Joan petit quan balla", i la Rosa em deia que es tocava el peu, el nas o el cap quan tocava.

És veritat: no ho pots veure, però se'm cau la baba.