divendres, 26 de setembre de 2008

Frases de la setmana

Setmana 22 setembre

La gent pot dubtar del que dius, però es creuran el que fas
-- Lewis Cass

No man's life, liberty or property are safe while the legislature is in session.
-- Judge Gideon J. Tucker

A qui et creuràs, a mi o als teus propis ulls?
-- Groucho Marx

Des de que tinc fills no m’estresso a la feina
-- Salva


Suggerida per Daniel Cervantes:

Lo menos frecuente en este mundo es vivir. La mayoría de la gente existe, eso es todo.
-- Oscar Wilde


Suggerides per Josep Casol:

Si vols sentir-te pobre conta totes les coses que només pots comprar amb diners.
-- Josep Casol (contrapunt a la frase de la setmana passada: “Si vols sentir-te ric, conta totes les coses que tens que els diners no poden comprar”; en positiu, em quedo amb la de la setmana passada)

La mayor parte de los hombres son una imagen fragmentaria y exclusiva del hombre, hay que sumarlos para obtener un hombre.
-- Nietzsche (aquesta no l’acabo d’entendre)

El trabajo asalariado no es pues ninguna panacea como suponen los reformistas. Los trabajadores asalariados, en régimen capitalista, no pueden disponer del producto de su trabajo ni individual ni socialmente.
-- Colletti (no hi estic d’acord ; no sé per què, però no estic d’acord)

Coneixeu la taula parada,
" els espais entre els plats refredats"
Tots sabeu molt bé la lliçó,
doncs, per què us heu reunit?
-- Josef Pilinszky (aquesta tampoc l’acabo d’entendre)

La política y el Estado, aunque hayan dejado de ser la expresión de los intereses de clase de los capitalistas, tienen que resolver precisamente, en última instancia, las contradicciones entre el hombre y la expresion total de su producto, que le es enteramente enajenado.
-- Mylnár (aquesta no sé si no l’entenc o si no hi estic d’acord)

Conclusió: agraeixo les suggerències que rebo i en faig difusió, tot i que no sempre estigui d’acord… o acabi d’entendre què volen dir!

1 comentari:

miquelet ha dit...

Com tantes altres vegades, la simplesa i genialitat de Wilde em deixen meravellat. Sense dubte, aquesta és la preferida.

Salut.