divendres, 27 de juny de 2008

Sentit a una cançó

Avui he sentit una de les meves cançons preferides, "Tears in heaven", d'Eric Clapton. Coses de la vida, feia varis anys que no l'escoltava... i ho he entès, he trobat sentit al que deia, per què ho deia, i per què no la vol cantar mai. És més que una cançó, ara també per a mi.

Eric Clapton va escriure la cançó quan va perdre el seu fill de quatre anys, Connor, quan va caure per una finestra. La cançó és genial, tremendament trista. Hi ha coses, sentiments, que només s'entenen quan ets pare. M'ho va dir un amic, el David Boronat, potser ell no s'enrecorda. Els que sou pares sabeu què vull dir.

Disfruta la cançó.



"Coneixeries el meu nom si em veiessis en el cel?"
"Em donaries la mà si em veiessis en el cel?"
"He de ser fort i tirar endavant"
"No pertanyo a la terra, pertanyo al cel"
"No hi hauran més llàgrimes al cel/no more tears in heaven"