dimecres, 25 de juny de 2008

En suport a Joan Laporta

Votaré NO a la moció de censura, vull que l’actual junta directiva acabi el seu mandat.

Penso que l’etapa de Joan Laporta i del seu equip davant del Barça ha estat una de les més glorioses del club. Partint d’una posició desastrosa des del punt de vista econòmic i esportiu han aconseguit redreçar el club. Títols, Unicef, resultats econòmics... a part de transmetre una catalanitat desacomplexada.

No negaré que hi ha alguns aspectes amb les que no estic d’acord. Per un costat de formes, sobre les quals el president del Barça ha fet autocrítica. Per l’altre costat de fons, com la venda de patrimoni del club, el disseny del nou estadi, o la gestió dels actes d’indisciplina de jugadors clau. De temes esportius no em pronuncio, tinc la meva opinió, però han de ser els responsables que hem triat els que prenguin les decisions, els que l’encertin i s’equivoquin, i penso que en general l’han encertat.

Tot plegat el balanç és positiu. I, en cas de dubte, tinc clar que l’actual directiva del Barça es mereix acabar el seu mandat. Després ja decidirem si volem continuïtat o renovació. Ja veurem que votaré d’aquí dos anys, quan s’acabi l’actual mandat, però el 6 de juliol NO donaré suport a la moció de censura i espero que la majoria dels socis facin el mateix.

Visca el Barça!