divendres, 30 de maig de 2008

Frases de la setmana

Setmana 26 de maig

No comencis obra alguna amb la fúria de la passió: equival a fer-se a la mar amb plena borrasca.
-- Thomas Fuller

It is good to have an end to journey towards but it is the journey that matters in the end.
-- Le Guin
(em recorda la genial frase de la Natàlia “La felicitat no és l’objectiu sinó el camí”)


Suggerida per Jordi Comas:

No hi ha pobles tontos, només hi ha pobles sense direcció política (Emili Valdero)


Suggerida per Antoni Blanch:

No em trobe sol, company, no et trobes sol i en som molts més dels que ells volen i diuen (Raimon)


De l’Emili Masferrer:

El hacer bien a villanos es echar agua en el mar. La ingratitud es hija de la soberbia (Miguel de Cervantes)


Del Col•lectiu 1 d’Abril:

Qui no vol pensar és un fanàtic; qui no pot pensar és un idiota; qui no gosa pensar és un covard (Sir Francis Bacon)

1 comentari:

Salva ha dit...

Comentaris publicats al Directe.Cat:

30.05.2008 ! 21.25 h
#2 Salvador Garcia
Alfred, interessant el teu blog

Prenc nota de la frase per posar-la la setmana vinent. Salut!

30.05.2008 ! 16.55 h
#1 Alfred Abad ! Tarragona
Company, no se si em coneixes, he seguit les teves evolucions i els teus articles al llarg dels sarrers temps, tant a directe.cat com a la pag web de reagrupament, i crec que compartim una manera de veure el partit i, el més important, el país.

Et deixo el meu bloc per si vulguessis fer algun tipus d'aportacions o per què te'l miressis, estaria encantat: alfredabad.blogspot.com

Igualment, en la línia del teu darrer post, et deixo una afirmacio que vaig der no fa excessivament temps, espero que l'agradis i l'apliquis al congrés d'ERC:

-De la cova a la llibertat solitària hi ha molts passos, i cadascu és lliure de decidir. Ara bé, la contemplació de les estrelles i de l'alçament del Sol són massa bells per què jo renuncii a ells...

Salut!