dissabte, 17 de maig de 2008

+ 1.000 visites

El blog ha superat les mil visites. Tenint en compte a més que la majoria dels posts es publiquen en altres webs que tenen força visitants, estic content: ja que escric, està bé que la gent em llegeixi (!).

Tot va començar una mica com un joc, de casualitat. Crear un blog és fàcil, molt fàcil. I una vegada creat vaig descobrir que escriure em relaxa. El problema és trobar el temps, però em relaxa. El temps! És la pregunta que més em fan. D’on treus el temps? Resposta: d’on puc, però intento buscar 20 minuts cada dia per escriure alguna cosa.

De tots els articles, el que ha generat més debat (per email, en sopars...) ha estat el de Delinqüent de l’aigua, quan comentava que arrel de la sequera em sentia un delinqüent quan banyava a l’Àlex i pensava que gastàvem massa aigua. He rebut opinions i respostes de tots els gustos: des del solter que em diu que sóc un friki per preocupar-me per aquest tema fins a pares que em diuen que tenen aquest mateix dilema; des dels que em diuen que el dutxi i no el banyi fins els que em diuen que no em preocupi o què inclòs li compri una piscineta a l’estiu.

En fi, em relaxa. I si a més hi ha qui ho llegeix, i inclòs qui em diu que li agrada, seguiré buscant les estones per escriure sobre l’aigua, el país, les finances o el que em passi pel cap en algun moment aleatori del dia.